Blogger tarafından desteklenmektedir.

Pazar Sohbetleri #2

by - Kasım 04, 2018



Merhaba yine bir pazar ve ben de pazar sohbetlerinin ikincisiyle karşınızdayım 🙋🏻‍♀️

Bu haftaya pazartesiden itibaren bakarsak çok dolu dolu geçmedi açıkcası. Pazartesi günü 29 Ekim resmi tatil olduğu için okul yoktu ve tüm gün yurtta oturup bloğumun temasını değiştirmekle uğraştım. Bilmeyen için baya zor bu arada. Mükemmel bloglar görüyorum hayret ediyorum arkadaşlar siz nasıl yapıyorsunuz o temaları 😔 Yaptığım tema hakkında ne düğünüyorsunuz mutlaka yazın yorumlara, beğendiniz mi bakalım 😊

Salı günü yine dersim yoktu. Arkadaşlarımla kahvaltı yaptıktan sonra yurtta durdum. Bu arada son günlerde sürekli yurtta olduğumdan mı bilmiyorum ama çok uyumaya başladım. Gündüzleri bir uyku hali içerisindeyim. Salı günü akşamında iki tane film izledim. Dünyanın en güzel kokusu filmin adı. Başlamışken ikincisini de izledim. Yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.

Çarşamba günü çok şükür ki dersim vardı ve okula gittim. Okul çıkışı arkadaşımın evine gidip halk sağlığı dersinin staj dosyasını hazırlamakla uğraştık.

Perşembe günü malum staj günü... Bir önceki yazımda söylemiş miydim hatırlamıyorum ama okul hayatum boyunca en nefret ettiğim ders olabilir gerçekten. Staj günü ziyaret edeceğimiz ailelerin evine yürürken o kadar zorlanıyoruz ki anlatamam. Hastanede olsak, üst üste iki gün nöbet tutsak ondan daha iyi olurdu. Aileler de bizden rahatsız oluyorlar az çok hissediliyor.

Cuma günü boş günüm zaten normalde de dersim yok cuma günü. Sabah kalkıp kahvaltı yaptıktan sonra çarşıya indim tek başıma. Askısı kopan çantamı ve  dar gelen ayakkabımı tamirciye bıraktım. Biraz mağaza dolaşıp yurda geldim. Toplumu tanıma stajı diye bir staj vardı halk sağlığında. İl dernekler müdürlüğüne gidip röportaj yapmıştık. Ses kaydı almıştım konuştuklarımızı. 25 dakika olmasına rağmen konuşulanları yazıya aktarmak gerçekten zormuş. 8 sayfa yazı yazdım o ses kayıtlarından ve çok uzun sürdü.

Yurtta akşamlarım hep aynı denebilir. Yapılacak ödev varsa onlarla uğraşıyorum daha sonra müzik dinleme ya da youtube da video izleme gibi şeylerle uğraşıyorum. 4 senedir yurtta kalıyo olmak artık tahammül edilemez bir hal almaya başladı. Mezuniyeti iple çekiyorum. Yurttaki gürültülerden rahatsız olduğum için neredeyse 24 saat kulaklıkla bir şeyler dinleyerek geçiriyorum zamanımı.

Cumartesi günü sabah kalktığımızda oda arkadaşım gece deprem olduğunu ve hissedip hissetmediğimizi sordu. Hepimiz şaşkınlık içinde internetten baktık gece 3 tane deprem olmuş ama hissetmedik. Zaten çok büyük çaplı depremler değilmiş Allahtan. Kahvaltıya indik. Daha sonra odaya çıkıp film izlemeye çalıştım ama yurdun internet hızı buna müsade etmedi malesef. Sonra hazırlanıp dışarı çıktım. Ayakkabımla çantamı tamirden almam gerekiyordu. Gittiğimde hala tamir olmamışlardı ve pazartesi gelip almamı söylediler. Çarşıda biraz dolaşıp yemek yedikten sonra yurda geldim.

Vizeler yaklaştığı için her ne kadar canım ders çalışmak istemese de kendimi zorla masaya oturtmayı başardım ve biraz göz gezdirdim. Bu sene okula hiç adapte olamadım. Derslerin bu kadar az olmasından kaynaklandığını düşünüyorum hiç okula gitmiyormuşum gibi hissediyorum. Bu yüzden canım ders çalışmakta istemiyor. Vize haftası 3 sınavım var o yüzden işim çok zor değil ama 2si ana ders ve 12 kredi olduğu için onlardan yüksek almam lazım. Bu hafta içi vizelere çalışmaya başlarım artık sıkı bir şekilde 👊🏻

Pazar günü yani bugün sabah uyanıp kahvaltı yaptıktan sonra akşam kaldığım yerden ders çalışmaya devam ettim ama isteksiz olduğum için tabii ki öyle mükemmel bir ders çalışma olmuyor. Sürekli mola vererek başka şeylerle uğraşarak arada bir notlara göz gezdirerek çalışmak bu 😂

Sonunda yarın ders var👊🏻 Ders olmasına sevinmeme şaşırıyorsanız lütfen şaşırmayın. Okul hayatının son senesini verimli geçirmeye çalışsan bir öğrenci var karşınızda 😁

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim ve yorum yaparsanız çok sevinirim. Haftaya görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️

You May Also Like

14 yorum

  1. Allah kolaylık versin inşallah :) öğrenciliği arar gibi oldum bu yazıda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, teşekkür ederim 😊 Ahh sormayın bitiyor ve ben de özleyeceğim sanırım 😊

      Sil
  2. Teman güzel olmuş eline sağlık. Öğrencilik günlerimi özledim yazınızı okuyunca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bilgisayar aldıktan sonra daha çok ilgileneceğim inşallah 😊 Öğrencilik güzel şey aslında 😊

      Sil
  3. Senin teman da çok güzel💫Deprem için geçmiş olsun😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 çok sağ ol, allahtan hissetmedik zaten düzcenin deprem bölgesinde olması korkutuyor beni 😔

      Sil
  4. Tema çok güzel görünüyor bence de :) Mimlendin bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 hemen bakacağım 😁😁

      Sil
  5. Yurt hayatı zordur bilirim :) Blogunun teni teması çok gğzel görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off hem de çok zor 1000 kişi ile bir arada kalmak 😣😣 çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim 😊

      Sil
  6. Yurt hayatını merak ediyorum ilk yıllarını ve şuanki durumu başka bir yazıda anlatırsam keyifle okurum iyi çalışmalar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii anlatırım 😊 çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  7. Merhaba blogunuzu takibe aldım sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil

Instagram